Stormy Day sjaal van Scheepjes Whirl

Scheepjes-Whirl-759Vorige week was ik met het gezin een midweekje op Texel en daar kwam ik in een hobbywinkel die de droom van alle haaksters is:) De witte engel in Den Burg. Daar hadden we alle kleuren van de nieuwe Scheepjes Whirl collectie. En omdat ik gewoon helemaal weg ben van veel en felle kleurtjes moest ik deze bol wel meenemen:) Ik kreeg hem alvast voor moederdag van mijn kinderen.

Natuurlijk meteen het bijbehorende patroon gekocht en begonnen zodra we weer in het huisje terug waren. Het patroon is van Kirsten Ballering en heet The Stormy Day Sjaal.

Na een week (en inmiddels lang en breed terug op vaste land) was hij al af en kijk eens wat een lekkertje het geworden is!! #alzegikhetzelf #daarwordteenmensvrolijkvan

stormyday

Plaats een reactie